Rezervări telefonice : (004) 0759 145 194

Renanult Megan E-Tech electric are un design foarte reusit

2023-01-17 11:50:38 Autor: Nova Rent a Car
Renanult Megan E-Tech electric are un design foarte reusit


Dacă sunteți în căutarea unei mașini electrice de familie care atrage privirile atunci Renault Megane E-Tech Electric trebuie luată în considerare. Această concurează pe piața auto cu modelul electric VW ID.3 sau cu modelul Ford Focus cu motoare diesel sau pe benzină. Noul Megane este ca și cum unul dintre apropiații noștri a decis să-și schimbe dieta într-una vegană și să adopte un stil de viață ecologic. Biroul de închirieri auto aeroport Nova Rent a Car din Iași a aflat că zilele în care un Megane putea fi achiziționat cu motoare cu combustie internă au apus deoarece acestea nu mai sunt disponibile, noul Megane este dotat doar cu motoare electrice și cu multe materiale ecologice la interior.

Fără îndoială, Renault Megane E-Tech Electric este o mașină care atrage privirile. Un design frontal izbitor, o linie elegantă a acoperișului și o selecție foarte reușită de culori în două nuanțe o ajută nemijlocit să iasă în evidență. Jantele de 18 inch în diametru sunt standard, dar dacă acestea nu sunt suficiente atunci clienții le pot alege opțional pe cele cu diametrul de 20 inch.

La interior noul Megane E-Tech este la fel de elegant. Șoferul este întâmpinat de un volan cu două spițe care oferă o senzație retro, cu excepția butoanelor de pe el, și cu un material textil șic care acoperă întreg bordul. Cu această țesătură realizată din materiale reciclate sunt îmbrăcate și scaunele aducând un aspect modern întregii cabine. Clienții care preferă căptușeala din piele au posibilitatea de a o alege la versiunile de vârf. Cusăturile de culoare galbenă de pe marginile obiectelor oferă un contrast plăcut interiorului închis la culoare, dar din nefericire pentru cei cărora nu le place nu au de ales deoarece este singura opțiune.

Renault a luat decizia corectă și a lăsat partea de software infotainment pe mâna experților. Astfel în spatele volanului se află un ecran de 30 cm în diametru foarte configurabil care oferă șoferului toate informațiile de care are nevoie, iar în dreapta acestuia se află ecranul de infotainment clar cu diametrul de 60 cm așezat în poziția portret care demonstrează că producătorii auto ar trebui să renunțe la dezvoltarea propriului software și să se bazeze pe companiile IT. Megane E-Tech Electric folosește un sistem de operare Google care integrează perfect aceleași aplicații pe care le regăsim pe un smartphone Android. Aplicația Google Maps este gratuită, este actualizată în permanență și poate fi vizualizată chiar și pe ecranul șoferului. De asemenea asistentul Google funcționează aproape perfect, rareori vă va înțelege greșit în limba engleză. Aplicația Spotify este inclusă și funcționează exact ca pe un smartphone atâta timp cât abonamentul este la zi. Sistemul de infotainment răspunde foarte repede la comenzile tactile și vocale și este foarte ușor de utilizat deoarece ecranul acestuia este înclinat către poziția șoferului. Fanii Apple pot sta liniștiți deoarece Apple CarPlay este standard la fel ca Android Auto doar că sistemul de operare al mașinii este oricum o versiune avansată al acestuia.

Din păcate noul Megane E-Tech dezamăgește puțin când vine vorba de practicabilitate. Linia acoperișului ajută designul dar nu și spațiul pentru capul pasagerilor din spate care este prea mic iar pasagerii înalți vor avea probleme. În schimb spațiul pentru picioarele pasagerilor din spate este suficient. Capacitatea portbagajului este de 440 de litri, cu mult mai mult comparativ cu ce oferă concurența de la VW unde modelul I.D3 oferă doar 385 de litri. În schimb buza înaltă a acestuia constituie o piedică pentru încărcarea cu bagaje. Cablurile de încărcare sunt depozitate sub podeaua portbagajului motiv pentru care sunt greu de accesat atunci când acesta este plin cu bagaje deoarece nu există un spațiu de depozitare sub capota mașinii așa cum regăsim la unele dintre modele electrice.

Noul Renault Megane E-Tech Electric este disponibil în două versiuni în ceea ce privește puterea dezvoltată de către motorul electric situat pe axul din față. La prima versiune motorul electric dezvoltă 130 de cai putere. La a doua versiune motorul dezvoltă 220 cai putere și un cuplu de 300 Nm, cu aceste specificații noul Megane accelerează de la 0 la 100 km/h în 7.5 secunde și atinge viteza maximă de 160 km/h. Modelele cu 130 cai putere sunt disponibile cu o baterie de 40 kWh sau de 60 kWh în timp ce modelele cu 220 cai putere sunt disponibile doar cu bateria care are capacitatea de 60 kWh. Versiunile Megane cu bateria de 40 kWh oferă o autonomie de 300 km în timp ce modelele cu bateria de 60 kWh oferă o autonomie de 470 km. O baterie goală poate fi încărcată în 70 de minute la o stație de încărcare rapidă de 130 kW dar la încărcătorul de 7.4 kW de acasă timpul va trece de 9 ore.

Toate mașinile au puncte slabe și puncte forte iar Megane E-Tech nu face excepție astfel că biroul de închirieri mașini aeroport Nova Rent a Car din Iași vă arată care sunt acestea. Vom începe cu lucrurile deranjante:
    • în timp ce pasagerii din spate au la dispoziție mânere de prindere pe plafon, dintr-un motiv oarecare Renault nu a montat unul și pentru pasagerul din față care este probabil persoana care are nevoie cel mai mult de acest mâner;
    • luneta este lată dar foarte îngustă astfel ștergătorul scurt curăță doar o porțiune mică a acestuia dacă este plin de murdărie;
    • centurile de siguranță din spate nu au un locaș de ghidare motiv pentru care sunt prinse în spatele spătarelor după ce acestea sunt rabatate;
    • creasta acoperișului este destul de mare motiv pentru care pasagerii pot să o atingă cu capul atunci când intră sau ies din mașină;

Iată și câteva puncte forte ale noului Megane E-Tech Electric:
    • scaunele din față au o manetă care permit rabatarea completă spătarelor dintr-o mișcare;
    • această mașină este dotată standard cu un încărcător de curent alternativ de 22 kW care este la îndemână atunci când trebuie utilizate stațiile de încărcare publice (majoritatea mașinilor electrice sunt dotate cu un încărcător de doar 11 kW);
    • volumul semnalizatorului poate fi schimbat în trei trepte: mic, mijloc și mare;
    • la fel ca la Porsche, butonul de selecție al modului de șofat este pe volan, fiind cu mult mai ușor de folosit în timpul condusului. De asemenea mai este un buton pentru cinci lucruri favorite printre care amintim activarea concomitentă a încălzirii în scaune la șofer și pasager;

Prețul de pornire pentru noul Megane E-Tech Electric începe de la 41 de mii de euro și sunt disponibile trei pachete: Equilibre Optimum, Techno Optimum și Launch Edition. În concluzie reținem designul remarcabil, calitatea ridicată a materialelor din interior, sistemul de infotainment superb, spațiu redus pentru capul pasagerilor din spate, vizibilitate slabă prin lunetă.


 
Pentru rezervări NON-STOP vă rugăm să ne contactați:

0765.237.772
contact@nova-rentacar.ro