Rezervări telefonice : (004) 0765 23 77 72

Noul Audi electric coupe RS e-tron GT

2021-08-23 14:34:53 Autor: Nova Rent a Car
Noul Audi electric coupe RS e-tron GT


Noul Audi RS e-tron GT este un coupe cu patru uși cu două motoare electrice și loc suficient pentru cinci persoane. Acest model, care este viitorul liniei RS, face ca modelele RS6 sau RS7 pe combustie internă să pară ca niște mașini expirate, vechi. Noul RS e-tron GT este proiectat să treacă prin aer foarte ușor motiv pentru care toate gurile de ventilație sunt reale iar elementele aerodinamice ca spoilerele și dedesubtul plat contribuie la creșterea autonomiei.

Audi RS e-tron GT este dotat cu două motoare electrice la fel ca sora sa Porsche Taycan, astfel avem câte un motor pe fiecare punte și tracțiune integrală. Cele două motoare produc împreună 598 de cai putere standard dar când mașina este setată pe funcția de lansare aceste motoare produc 646 de cai putere timp de două secunde. Performanța de la zero la o sută de kilometri pe oră este de doar trei secunde dar accelerația cea mai relevantă de la 50 km/h la 120 km/h în timpul unei depășiri este de doar 2.7 secunde. Modelul mai ieftin e-tron GT este dotat cu două motoare care produc combinat 476 de cai putere dar în funcția de lansare produc 530 de cai putere timp de două secunde.

Capacitatea bateriilor noului Audi RS e-tron GT este de 93 kWh și din declarațiile producătorului oferă o autonomie de 460 de kilometri. În urma testelor pe șosea, biroul de închirieri auto Nova Rent a Car din Iași a aflat că autonomia reală este de fapt de doar aproximativ 320 de kilometri. Cu toate acestea, bateriile pot fi încărcate rapid la încărcătoarele de 270 kW unde timpul de încărcare de la 10% la 80% este de doar 30 de minute. Din păcate în Romania nu prea se găsesc stații de încărcare atât de rapide motiv pentru care șoferii vor trebui să folosească stațiile obișnuite de 50 kW unde timpul de încărcare de la 10% la 80% va fi triplu, adică de 90 de minute. Audi oferă și o opțiune de încărcare fără fir de 11 kWh care permite încărcare bateriilor prin parcarea mașinii pe platformă de încărcare mare, la fel ca încărcarea fără fir al telefoanelor.

Cu toate că modelul RS e-tron GT este dotat cu jante de 21 de inch și cu anvelope cu profil foarte mic, confortul oferit la rulare este foarte bun atât în funcția Confort cât și în funcția Dinamic. Audi e-tron GT este o mașină grea, cântărește peste 2300 de kg, 2.3 tone, aceasta se datorează bateriilor. Din fericire, biroul de închirieri mașini Nova Rent a Car din Iași vă asigură că greutatea mare nu afectează manevrabilitatea mașinii, e-tron GT fiind foarte agilă în viraje. Audi RS e-tron GT schimbă direcția foarte bine, fiind ajutată de existența direcției pe roțile din spate care în viraje se întorc în aceeași direcție cu roțile din față, de tracțiunea integrală, de diferențialul spate cu alunecare limitată dar și de centrul de gravitate foarte jos dat de amplasamentul pe podea al bateriilor. Aderența mașinii este foarte bună dar dacă este să găsim un punct negativ acesta ar fi frânarea care se simte puțin artificială la început datorită frânarii regenerative.

La fel ca majoritatea mașinilor electrice, Audi RS e-tron GT este foarte silențioasă la interior dar clienții pot alege un pachet opțional contra cost pentru a auzi un sunet de bobină neobișnuit conceput de Audi atunci când mașina accelerează. Sistemul de infotainment este construit în jurul unui ecran mare a cărui interfață este clară, logică și bine gândită. Acest sistem oferă integrare pentru Apple CarPlay și Android Auto care sunt și cele mai folosite sisteme. Ecranul șoferului din spatele volanului este de asemenea foarte bun, ușor de folosit și de personalizat. Audi produce interioare foarte rafinate iar interiorul noului RS e-tron GT este superb. Pielea folosită în tot interiorul mașinii este de o calitate excepțională iar pielea Alcantara de pe acoperiș, stâlpii geamurilor și de pe volan adaugă o doză de lux unei mașini sport. Scaunele sport din față sunt mari și confortabile dar în combinație cu geamurile laterale înguste fac ca vizibilitatea la unele tipuri de intersecții să fie redusă, vizibilitatea prin lunetă este și ea redusă. Din fericire, sistemul de răcire, încălzire și ventilație se face prin butoane clasice poziționate sub ecranul de infotainment ușor de accesat în timpul șofatului.

Capacitatea portbagajului este de doar 366 de litri, ceea ce este puțin dacă comparăm cu competiția de la Tesla Model S care are 744 de litri. Din fericire scaunele din spate se pot rabata astfel încât se formează un loc plat destul de mare în care se pot transporta lucruri mai lungi. În interiorul portbagajului regăsim elementele care ne fac viața mai ușoară precum buzunare laterale pentru depozitare, o priză de 12 volți, o plasă de bagaje care ține lucrurile fixate dar și un cârlig în care se agață plasele cu cumpărături.

Noul Audi e-tron nu este foarte accesibil în acest moment, prețul de pornire pentru modelul e-tron GT începe de la 90 de mii de euro în timp ce prețul de pornire pentru modelul RS e-tron GT începe de la 130 de mii de euro. Aceste prețuri vor crește simțitor în momentul în care clienții vor alege câteva pachete opționale simple, cum ar fi vopseaua metalizată.


 
Pentru rezervări NON-STOP vă rugăm să ne contactați:

0765.237.772
contact@nova-rentacar.ro