Rezervări telefonice : (004) 0759 145 194

Acestea sunt masinile care isi pierd valoarea cel mai mult

2023-02-02 11:20:51 Autor: Nova Rent a Car
Acestea sunt masinile care isi pierd valoarea cel mai mult


Care sunt mașinile noi care se depreciază cel mai mult? În acest articol vă vom spune, iar pentru a face acest lucru ne-am consultat cu firme care sunt specializate în acest domeniu, acestea folosesc informații variate pentru a evalua cu acuratețe cât va fi valoarea noilor mașini în viitor când vine vremea a fi vândute ca mașini second hand. Astfel, agenția de închirieri auto aeroport Iași Nova Rent a Car a creat o listă cu modelul care își pierde cel mai mult valoarea de la fiecare constructor de mașini iar după aceea acestea au fost clasate în funcție de valoarea pe care o au în procente după ce au trei ani vechime și 40 de mii de kilometri la bord.

SUV-ul Outlander de la Mitsubishi este pe piață de peste 20 de ani și se pare că nu este ce mai dorită mașină de pe piața auto, ceea ce ar putea explica motivul pentru care valorează doar 39.9 de procente din prețul inițial după doar trei ani. Acest lucru înseamnă că plătim 40 de mii de euro când este nouă dar pierdem peste 24 mii de euro când o vindem cu prețul de 16 mii euro, adică vom suferi o pierdere de 60% în comparație cu prețul inițial.

Modelul Renagate este cea mai mică mașină din portofoliul constructorului Jeep dar este și cea care își pierde valoarea cel mai repede. După trei ani de zile acest SUV se vinde cu doar 39.7% din prețul inițial de 26 mii euro, astfel își pierde cu peste 60% din valoare și ajunge la prețul de 10 mii de euro.

La constructorul japonez Nissan aflăm că modelul Micra se depreciază cel mai repede. Această mașină valorează doar 39.3 procente din prețul inițial de 16500 euro după trei ani de zile. Dacă o vindem după această perioadă vom pierde 10 mii de euro deoarece valoarea sa se va situa la 6500 euro ceea ce înseamnă o depreciere mare de 61% pentru o mașină atât de mică.

Alfa Romeo Giulietta este un model lansat în anul 2010, au trecut 12 ani și cu toate că încă se poate cumpăra de nouă acesta este unul din motivele pentru care după trei ani va valora doar 39.1% din prețul inițial de 22.5 mii euro. Astfel vom pierde aproape 14 mii de euro, adică 61%, dacă o vindem second hand cu prețul de 9 mii euro.

McLaren construiește multe super mașini exclusiviste ca Speedtail, 765LT și Elva dar din acest motiv modelele normale tind să fie uitate. Așa se explică că modelul McLaren 570GT valorează doar 39% din prețul inițial după doar trei ani de zile. Unul nou costă în jur de 180 de mii de euro dar vom pierde 110 mii de euro sau 61% din banii pe care i-am cheltuit pe ea dacă o vindem. În acest caz bănuim că și probleme de fiabilitate au afectat valoarea mașinii.

Modelul Passat de la Volkswagen este o mașină foarte bună doar că nu iese în evidență și poate acesta este motivul pentru care valorează doar 38.5% din prețul inițial de 31 de mii de euro după trei ani de zile. Așadar dacă o vindem vom pierde aproape 19000 euro pentru pentru că va valora doar 12000 de euro.

Rolls-Royce produce unele din cele mai scumpe și exclusiviste mașini din lume dar cu toate acestea sunt afectați de depreciere, mai ales când vine vorba de modelul convertibil Dawn. După trei ani de zile acest model valorează doar 38.3% din valoarea sa inițială de 320 de mii de euro. Prin urmare, cei care doresc să vândă această mașină vor pierde aproape 200 de mii de euro, adică 62% după 3 ani.

Suzuki SX4 S-Cross nu este cea mai reușită mașină a constructorului japonez și nici nu-ți păstrează valoarea prea bine. Acest mic SUV se poate vinde după trei ani de zile cu doar 38.1% din prețul său inițial de 24 de mii de euro. Acest lucru înseamnă că vom pierde aproape 15 mii de euro dacă o vindem de second pentru că va valora doar 9000 de euro.

Modelul Galaxy este cea mai mare mașină pe care o produc americanii de la Ford, aici nu vorbim bineînțeles de camionete ca F-150 ci strict de mașini. În acest caz „mare” se aplică și la valoare mare de depreciere, astfel dacă vom achiziționa un Ford Galaxy nou, după trei ani de zile îl vom putea vinde cu doar 38% din valoarea sa inițială de aproape 40 de mii de euro. Practic vom pierde 25 de mii de euro, 62%, pentru că îl vom vinde cu doar 15000 de euro.

Jaguar se furișează înaintea Fordului în lista noastră doar nu într-un mod pozitiv pentru că modelul Jaguar XF va valora doar 37.8% din prețul original după doar trei ani de zile. Cum un Jaguar XF nou costă în jur de 37 de mii de euro, la vânzare acesta va mai valora doar 14 mii de euro ceea ce reprezintă o depreciere de 23 de mii de euro.

Modelul cu cea mai mare depreciere de la constructorul coreean Hyundai se numește i30 Fastback și chiar dacă arată mai bine decât multe dintre concurentele sale, valorează doar 37.6% din prețul sau inițial de 29 de mii de euro. Astfel după doar trei ani de zile aceasta se va vinde cu doar 11 mii de euro, o depreciere de 62.4% sau mai exact 18000 de euro.

Renault Megane este un hatchback de familie foarte bun dar face o treabă foarte proastă în aș păstra valoarea, acesta este modelul care se depreciază cel mai repede din gama Renault. După trei ani de zile acesta va valora doar 37.4% din prețul inițial de 19 mii de euro, astfel se va vinde cu doar 7 mii de euro, o scădere de 62.6% sau 12 mii de euro din prețul când a fost nouă.

Subaru Levorg este modelul care își pierde cel mai mult valoarea de la constructorul nipon, probabil și denumirea cam neinspirată îl afectează în această privință. Acest model va valora doar 36.4 din prețul inițial de vânzare de 40 de mii de euro după trei ani de zile. Astfel la vânzare se vor pierde 63.6% sau peste 25 de mii de euro pentru că va valora doar 14 mii pe euro.

Volvo S90 valorează de asemenea doar 36.4% din prețul inițial după trei ani de zile, exact ca și Subaru Levorg. În schimb Volvo S90 este cu cum mai scump deoarece prețul său începe de la peste 63 de mii de euro și acest lucru înseamnă că pierderea de bani este cu mult mai mare când va fi vândută și anume peste 40 de mii de euro pentru că va valora doar 23 de mii de euro, o depreciere de aproape 64% în doar trei ani de zile.

Un BMW Seria 7 nou nouț valorează după doar trei ani de zile și 40 de mii de kilometri la bord doar 35.6% din prețul inițial de vânzare care pornește de la 85 de mii de euro. Acest lucru înseamnă că această berlină de lux de la BMW își pierde din valoare aproape 55 de mii de euro sau 64.4% în doar câțiva ani de zile și se va vinde cu doar 30 de mii de euro. Ideea principală în ceea ce privește aceste mașini este de a nu plăti prețul de catalog iar pentru aceasta biroul de închirieri auto aeroport Nova Rent a Car din Iași vă recomandă să le obțineți la discount-uri cât mai mari de la dealeri prin negocieri iar pentru aceasta trebuie cerute oferte de preț de la cât mai mulți.

Bentley construiește unele dintre cele mai râvnite mașini din lume dar acest lucru nu înseamnă că acestea sunt imune la depreciere. Bentley Mulsanne este modelul cu cea mai mare depreciere de la producătorul britanic și în același timp este și cel mai scump. După doar trei ani de zile valoarea sa se depreciază la 34.1% din prețul inițial de peste 273 de mii de euro. Așadar la vânzare se vor pierde aproape 180 de mii de euro sau 65.9% și se va vinde cu doar 93000 de euro.

Mercedes SL este modelul care se își pierde cel mai mult din valoare de la constructorul german deoarece după doar trei ani de zile va valora doar 33.2% din prețul inițial de 90 de mii de euro. Astfel la vânzare se vor pierde peste 60 de mii de euro sau 66.8% pentru că valoarea sa se va situa la doar 30 de mii de euro.

Maserati Quattroporte este cel mai luxos model de la acest producător italian de mașini dar veți simți un șoc când veți afla cât de repede își pierde valoarea. După trei ani de zile una dintre aceste limuzine elegante valorează doar 32.1% din prețul inițial de 95 de mii de euro. Așadar la vânzare se vor pierde aproape 65 de mii de euro sau 68% și se va vinde cu 31 de mii de euro ceea ce este foarte mult.

Poate că ne așteptam ca o limuzină Maserati mare să se deprecieze mult dar oare cum o face un Audi? Ei bine, și noi de la biroul de închirieri mașini aeroport Iași Nova Rent a Car am rămas surprinși pentru că noul Audi A8 își pierde și mai mult valoarea decât Quattroporte. După doar trei ani de zile Audi A8 va valora doar 31.1% din prețul inițial de aproape 85 de mii de euro. Acest lucru înseamnă că la vânzare vom pierde aproape 69% sau 59 de mii de euro pentru că se va vinde cu doar 26 de mii de euro.

Modelul de mașină care se depreciază cel mai mult vine de la un alt constructor italian și se numește Fiat Tipo. După trei ani de zile această mașină compactă va valora doar 29.7% din prețul inițial de 18 mii de euro. Astfel la vânzare se vor pierde peste 70% sau 12 mii de euro pentru că se va vinde cu puțin peste 5 mii de euro.

 


 
Pentru rezervări NON-STOP vă rugăm să ne contactați:

0765.237.772
contact@nova-rentacar.ro