Comunicarea directa cu clientii un lucru de trecut?

In ziua de azi comunicarea tinde sa se realizeze online si astfel comunicarea directa tinde sa piarda teren. Multe studii au concluzionat urmatorul lucru: comunicarea directa tinde sa fie cea mai eficienta.

La fel ca si in multe alte domenii si in domeniul rent a car comunicarea directa cu clientii este foarte importanta.

Avand in vedere ca multumirea si satisfacerea clientului prin oferirea celor mai bune servicii trebuie sa fie prioritara in cadrul unei firme de rent a car, acestea nu pot fi realizate fara stabilirea unei comunicari directe intre noi (nova rent a car) si d-voastra. Daca se intampla ceva neprevazut in timpul in care masina se afla la d-voastra trebuie sa ne anuntati telefonic. Daca apelul telefonic este preluat de un robot care pune in asteptare solutionarea problemei rezolvarea problemei va necesita timp si chiar poate avea consecinte nedorite.
Acesta este doar un exemplu dar pot fi mult mai multe.

Ca si concluzie comunicarea directa intre d-voastra client si noi firma de inchiriere masini este necesara si folositoare pentru ambele parti.